Workshops

Workshop I

Shop floor management. Cum utilizez oportunitățile?

Moderator: Ioana Bodogae

Managementul de vârf al oricărei fabrici de producție are activități de ‘shop floor management’ , oamenii de succes creează, de asemenea, noi oportunități prin aceasta.
Care sunt elementele noțiunii de ‘shop floor management’? Cine-l face și cum poate aduce acesta calitate? Acestea și altele sunt întrebări la care vom lucra în timpul acestui workshop. Participanții vor avea ocazia să împărtășească modalități diferite de a aplica ‘shop floor management’ și vor învăța diferite metode de obținere a calității prin acesta

Care sunt elementele noțiunii de ‘shop floor management’, cine face acest lucru și cum poate aduce acesta calitate? Acestea sunt întrebări la care vom răspunde în timpul acestui workshop. În plus, participanții vor avea ocazia să împărtășească modalități diferite de a aplica ‘shop floor management’ și vor învăța diferite metode de obținere a calității prin acesta.

Workshop II

IATF 16949: 2016 – Experiente practice

Moderator: Petra Cioran

 

Workshop III

Cerintele specifice ale clientului. Cum ne descurcam cu ele?

Moderator: Dana Stanciu

Cerinţele specifice ale clientului reprezinta preocuparea noastră zilnică. Dar cum ne descurcăm cu ele?

Care sunt oportunităţile de a avea o înţelegere comună, interdisciplinara?

În acest workshop printr-un schimb practic de experienţă, veti afla care pot fi şansele unei înţelegeri comune, aplicand aceste cerinţe în propria organizatie.
„Puteţi ignora calitatea, dar nu puteţi ignora consecinţele ignorării calităţii.”

 

Workshop IV

Investitia in dezvoltarea angajatilor. Care sunt indicatorii cheie pentru success?

Moderator: George Barbu

Formarea este un proces continuu care se desfasoara atat intr-o sesiune, cat si pe tot parcursul vietii unei persoane.
Provocarea este intotdeauna de a ne asigura ca resursele investite in actiunile de formare aduc un plus valoare organizatiei.
Acest workshop isi propune sa clarifice problematica formarii personalului pornind de la faza de nevoie reala identificata si ajungand pana la o urmarire a impactului formarii in activitatea zilnica, facilitand astfel deciziile de investitii in dezvoltarea angajatilor.

Workshop V

Ceea ce facem este riscant. Ceea ce nu facem, la fel.
Cum pot asigura procesul?

Responsabil: Werner Seeger, Organizator și Personal Developer, Senior Consultant WSQR SRL.

Riscurile și oportunitățile merg mână în mână.  Atât în slujbă cât și în viața de zi cu zi sunt în măsura de a lua zilnic decizii. Pe baza căror factori decid și ce influențează acțiunile mele?

Țeluri
Participanții vor învăța în acest atelier ce trebuie luat în considerare într-un proces sustenabil de abordare a riscurilor. Astfel se poate:

  • crește percepția mediului înconjurător.
  • structura mai clar interacțiunile și procesele de grup.
  • reflecta asupra propriei funcții și a comunicării individuale.